Návody
Tyristorové zapalování
Hlava válce
Válec
Karburátor
N2O
(NITRO
OXID SYSTÉM)
POTŘEBUJEME:
Štelovací šroubek k volnoběhu
Auto hadičku na benzin
0.8
asi 0.5m
Bombičky s
náplní N2O
(šlehačkové)
Šlehač
(šlehačkovač) s možností
vložení těchto bombiček možno použít
láhev na sifon
Vrták 2mm nebo
menší+vrtačka
Stahovací
pásky na hadice
Materiál pro
zajištění
šlehačkovače
POSTUP:
Takže,do šroubku navrtáme dírku
vrtákem 2mm nebo menší
.Poté na něj našroubujeme matičku a
zašroubujeme mezi trysky, matička tam je proto aby
nám lépe středila hadičku. Poté
hadičku zasuneme už na zašroubovaný
šroub s matičkou (nemusíme jistit hadička
drží na hlavě šroubu+na matičce- nelze zajistit
jinak ,díky malému množství
místa mezi tryskami). Opačný konec nasuneme na
šlehačkovač (tam co leze jakoby ta šlehačka),
právě tam to radši zajistíme
stahovací páskou na hadici. Necháme si
hadičku dostatečně dlouhou pro dokonalé
umístění šlehačkovače. Poté
jej umístíme na vhodné
místo. A MŮŽEME JEZDIT!!
POUŽITÍ:
Je vhodné používat NOS na
dostání motoru do otáček při
použití tzv. za tři plnej s použitím NOS se motor
dostane do neuvěřitelných otáček a
poté to nejvíce odnese
KLIKOVKA,OJNICE(zlomením). Dále nedoporučuji
zmáčknout šlehačkovač úplně a držet
buď vám to doslova bouchne z výfuku
(přenasycení směsi jako u WRC automobilů) nebo se to začne
tzv. kuckat (N2O doslova odfoukne benzín a tím se
nedostane do spalovací komory).
Nejlepší je jakoby pulsovat místo toho
aby jste to drželi. Nejlepší je to nejprve zkusit
na volnoběh nebo na neutrál s
minimálním množstvím plynu i tak se po
přiměšení N2O dostane do
neuvěřitelných otáček (vypadá to jak
když dáte na neutrál plnej plyn) .No a
dále asi nic zkusit si to ,ale jak se
říká s všeho s mírou.
Více:
foto+mp3 se zvukem co to dělá když to
(fouknete) při volnoběhu.
mp3:
Návod
vymyslel a napsal
: Josef
Novák
Přímé sání
POTŘEBUJEME:
Duši
z BMX nastřihanou na délku cca
4-5cm
Vzduchový
filtr na fichtla
Víčko na
ucpání předního
otvoru
Hadici o průměru odpovídajícím
průměru hrdla sání délka cca 4-5cm
Stahovací
pásku na hadice
SESTAVENÍ:
Na hrdlo karburátoru k sání
nastrčíme hadici a na ni navlékneme 5 ks
nastříhané duše. Poté
navlékneme na tuto hadici s kusy duše filtr a
poté ucpeme druhý konec filtru víčkem.
Já jsem použil víčko z nemrznoucí
směsi do benzínu. Nakonec upevníme
stahovákem hadici k hrdlu sání.
VÝHODY:
Mně to přidalo cca 30% na výkonu možná to
také bylo tím, že jsem koupil nový
filtr, ale dále to o poznání
lépe chladí a tím hlavně v
létě dosáhneme lepšího
chlazení.
Návod
vymyslel a napsal
: Josef
Novák
Copyright©
2006 Tweety(Pavel Rambousek) |
webmaster:Tweety